2019年1月17日 星期四

運動會

聽日運動會  

hang:    我冇參加項目... 老師編咗我做服務生呀... 慘喇... 
mami:   我有問過你報參加邊項咕喎... 係你話唔報既...
hang:    我知.... 唉... 實熱死喇... 呀... 可以帶風扇喎...
dada:    更係唔好喇...
mami:   我都覺得唔應該帶... 服務生係做野架嘛... 
              唔應該揸住把風扇囉...
hang:    嗯...

當晚發現隻hang攞把風扇出黎叉電   咁即係預咗聽日要帶去運動會喇   

mami都火火地   因為個囝真係唔聽講架   已經再講咗唔比帶架喇   點知第二朝出門口前

hang:    係咪真係唔可以帶呀...
mami:   係...

隻hang真係死心不息咕喎   不過會問都好過靜靜雞袋入背囊囉

mami真係聯想到   好快個囝就唔會理mami講咩架喇





條褲吊哂腳呀


之後係校網   一張hang既相都搵唔到

沒有留言:

張貼留言