2019年1月25日 星期五

自理營@大棠渡假村

學校今年開始改咗二至五年級唔去宿營   轉咗日營   咁就唔似係"自理營" 喇   去大棠渡假村   似旅行多 d 囉



食個豐富既早餐先入營喇   不過今朝隻hang好黑人憎喎

hang:     我要太陽蛋...
mami:    牛尾通太陽蛋吖嘛...
hang:     係呀...

隔咗一陣

hang:      我都係要炒蛋吖...

到mami落order個陣   禁得支付寶黎就記錯咗嘞   到攞餐先發現叫咗太陽蛋

mami:     mami叫錯咗呀...
hang:      吓... 我要炒蛋喎...
mami:     咁叫錯咗吖嘛... 
hang:      咁點呀... 我食開炒蛋咕喎...
mami:     你又唔係唔食太陽蛋既... 係你轉來轉去我先記錯啫...
hang:      咁人地係話食炒蛋架嘛...
mami:     咁你唔食就我食喇... 唔好再講嘞... 第日你自己去叫餐...
hang:      咁我食囉...

係咪想大庭廣眾星你兩把呀



又影下個牙窿



好早返到學校   突然大鍾sir叫五年級既學生先入去   隻hang真係矮啊


大鍾sir比任務五年級學生   但隻hang就哩埋係柱後面   真係吖





係咪因為哩埋咗比發現   所以罰要揸兩個牌呢


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

係校網搵既相








見到chin個學妹相   download比chin睇囉


沒有留言:

張貼留言