2019年5月16日 星期四

積極學習獎

明明尋晚仲唔開心mami買唔到童話夢工場新書   但今晚竟然話再下星期先買喎   原來... 

chin:       星期六去邊...
mami:    上晝細佬補習... 晏晝我就想去等婆婆放工... 
               同婆婆去試褲... 同食飯囉... 你去唔去吖...
chin:       咁就再下個禮拜先去市中心... 去大衆書局買書...
               用個張30蚊既書券... 因為要下個星期先頒到...
mami:    喔... 咩書券呀...
chin:       今日收到通知我有個"積極學習獎"...
                最估唔到係竟然有書劵喎...

mami:     我都唔覺得你有積極學習喎... 咁張通知呢...
chin:       係書包...
mami:     比我睇吖...
chin:       我唔想...
mami:     點解呀...
chin:       我唔想攞...

當時mami以為隻chin只係唔想郁   之後廣告時間時

mami:     係咪係功課袋... 我自己攞嘞...
chin:       唔呀...
mami:     點解呀...
chin:       唔呀...

點解個囡唔想比mami睇喎   mami當然唔開心喇

夜晚隻chin如常係mami床   等mami按摩

chin:       mami按摩...
mami:     唔呀...
chin:       我要按摩呀...
mami:     唔呀... 

mami今次冇心軟  真係熄燈瞓





沒有留言:

張貼留言