2019年6月17日 星期一

健康檢查

今日dada同hang去健康檢查   

hang:     mami... 我今日檢查完好辛苦呀... 去唔到補習呀...
mami:    有冇咁誇張呀... 點辛苦法呀...
hang:     醫生睇我個度呀... 仲整到我好辛苦呀...
mami:    醫生有冇問過dada可以睇你架... 咁你有冇嗌唔好呀...
hang:     應該唔嗌得架...
mami:    更係唔係喇... 如果你痛唔舒服既... 更係可以嗌喇...
hang:     佢摸我兩粒野呀...  又摸我 J 呀... 又禁我個肚下面呀... 
               禁到我依家都覺得好唔舒服咁呀...
mami:    咁要唔要再去睇醫生呀...
hang:     咁又唔駛...
mami:    係咪咋嬌咋...
hang:     真係辛苦吖嘛...
mami:    咁做咗功課未...
hang:     做咗架喇...
mami:    好喇...

哈哈... 笑 c mami囉

夜晚

hang:      醫生話我比正常既11歲差咗11cm呀...
mami:    咁犀利... @@...

dada:      隻hang過咗130喇... 食野要比錢喇...

低低地既   不嬲食野都要比錢架喇




沒有留言:

張貼留言