2019年6月20日 星期四

一齊睇漫畫書

hang:      mami同我一齊睇漫畫書吖...
mami:    唔好喇... 依家係我relax time ar...
hang:      唔... 同我一齊睇喇...
mami:    唔好喇... 我都唔鍾意睇你哩 d 書...
hang:      家姐個 d 你就睇... 我哩 d 你就唔睇...

喔...  之前係童話夢工場出咗美女與野獸   家姐係咁要mami睇   因為mami係好鍾意美女與野獸哩套童話既   所以mami真係睇咗   估唔到個囝看在眼內

最後mami更係放低電話同個囝一齊睇書喇   亦估唔到個囝係一路讀比mami聽喎   一路讀一路自己係度笑   咁mami都要笑下既   嘻嘻 !








沒有留言:

張貼留言